Saturday, April 30, 2011

Jiwa kacau....

Minggu lepas, kekeliruan berlaku dalam diri... JIWA KACAU!!!!..

aku pon x tau knape jadi camnie, maybe mood x brape nak baek kot. aku suka duk sorang2 dalam gelap...macam org psycho tu...hahaha

ape2 pon, dengan bantuan sahabat2 yang memang 'membantu'... akhirnya, kenal balik dengan diri sendiri. Antara teknik2 yg bleh di buat pabila berlaku jiwa kacau yang aku selalu buat...

1. makan sorang2
2. jalan sorang2
3. makan ramai2 tapi jangan cakap ape2
4. duk sorang2 dalam bilik gelap, pastu bukak lampu study
5. pastu bukak fikiran seluas-luasnya...
6. pastu bukak semua box2 yg serabut dalam kepala tu
7. n then cakap la sorang2...*ni optional*
8. Last sekali, p la bace Al-Quran... n then zikir...

The conclusion is:

Kembalilah kepada PENCIPTA kita, jangan la sombong...
Sesungguhnya kesombongan kita tu takkan bawak kita ke mana2, bahkan mudarat pada diri... Allahua'lam...

2 comments:

  1. doktor pun jiwa kacau jgk ke? haha

    haha.. bahaya mu Fahmi, psycho rupo2nya..

    haha..
    aku tau sbb ape mu mkn sorang,,
    x sbh langsung kalu mkn ramai2 x cakap..
    yes.. no 8..

    kalu aku strees aku tdoq.. n makn bnyk2, haha

    ReplyDelete
  2. bro..cakap sesorang tu buat jiwe aku kaco tu..kehkehkeh

    ReplyDelete