Saturday, April 16, 2011

6/10

Apebende 6/10 tu...tu la markah histology aku utk mid term baru2 nie...the LOWEST!!!! again the LOWEST!!!!...entah la, ape la aku buat sampai dapat the lowest tu. Rasa2nya Histo la yang paling banyak sekali aku buat revision...tengok sahabat2 yg laen dapat tinggi menyebabkan aku rase mmg diri aku nie sorang yang tak guna...

Aku pon teringat macam mane aku masa SPM dua tahun lepas, subjek yang paling aku x leh nak terima dengan akal PHYSICS... ni la salah satu sbb knape aku tolak nak ambik engineering...*last2, kene blaja fizik gak kat sini..hahaha*... aku punye la x paham apebende dalam fizik tu sampai lebih sepuluh kali aku bace bende yang sama berulang kali...memang agak seksa... hmmm, agak2 kene buat cam nie gak kot utk histo nie

Dah la aku AJK subjek untuk Histology, aku plak yang paling rendah...memang agak memalukan di situ. tapi aku sentiasa ingat pesanan insan tersayang, walaupun kita dapat result brape2 pon, redha je dengan ape yg ditakdirkan... mungkin itu balasan atas perbuatan salah kita...well, who knows... Allahua'lam..

7 comments:

  1. zul, relax la. mungkin dgn kejatuhan ni, kita akan bangun dengan lebih gah lagi. insyaAllah. saya pun boleh rendah gak, 8/10 berbanding ngan budak2 lain yg boleh full marks ngan markah yg tinggi2. haha, tak lupa jugak saya ni pun ketua subjek histology okayyyy. malu pun ada. takpe, Allah tak nak bg lagi, kita fikir positif. okay? :D

    ReplyDelete
  2. kejayaan yang Allah bg tu mungkin bkeh menyesatkan dan kegagalan yg Allah bg jugak mungkin nur untuk kita..jgn futhur dgn ape2 yg Allah beri..kerna itu adalah yang terbaik ntuk kita masa ini...wallahualam...

    ReplyDelete
  3. xpe...biar jatuh sekarang...insyaALLAH, pasni pasti akn lebih baik...rabbuna yusahhil..=)

    ReplyDelete
  4. Assalam, boleh tak sy nak tahu subject untuk first year dentistry? maaf. couldn't find the exact answer from mr google, too many answers. tq tq!

    ReplyDelete