Saturday, March 12, 2011

lalalala.....~

seperti biasa, alasan yg digunakan...cbuk... padahal x de sibuk mane pon...
so x de pape nak crite...nak menulis pon dh malas skrg, maklumlah aku bukan suka tulis diari2 kehidupan aku kat blog nie, biarlah ia menjadi rahsia antara aku dan sang pencipta... nak tulis yg fakta2, org kate skima, nak tulis sajak, org kate jiwang...so, jadi malas nak menulis ape2... hahaha... Alasan tetap alasan, Fahmi2...
Bak kate org, kalau nak puaskan hati semua org, alamatnya x dpt hidup le kite.

Ape2 pon aku dh ade kat Mesir balik selepas bercuti x sampai sebulan...hehe, balik malaysia FREE!!!..hahaha...best owr... harap2 lepas nie arab2 Mesir ni pandai2 le berubah, walaupon aku tgk depa mcm lebih kurang je dari sebelum nie...hahaha

Tu je la...malas nak berceloteh panjang...

2 comments:

  1. Post la pasal org arb.
    Nk tau jgk keadaan kat sne mcm mne.
    Boleh jd pnduan utk org2 yg nk pegi Mesir.

    Tu slh stu alsn utk mnulis, ehehe.

    ReplyDelete
  2. haha...tgk la dulu camne... agak menyibukkan diri sekarang....

    ReplyDelete